пʼятницю, 10 листопада 2017 р.

Роберт Льюїс Стівенсон «Химерна пригода з доктором Джекілом та містером Гайдом»



На завдання під номером 24 в осінньому читацькому бінго від yakaboo я обрала готичну книгу письменника, який, впевнена, більшості відомий, як автор "Острова скарбів" - "Химерна пригода з доктором Джекілом та містером Гайдом».

Атмосферний похмурий Лондон, на вулицях якого з'являється загадковий містер Гайд, оповитий таємницями та зловісністю. Містер Гайд - сповнений люті та холоднокровності чоловік. Доктор Джекіл - клієнт адвоката містера Уттерсона, який і розповідає нам химерну пригоду. На своє нещастя, містер Уттерсон дізнається про певний зв'язок між доктором Джекілом та містером Гайдом. Що саме їх пов'язує? І що насправді коїться у будинку, де вже давно не бачили господаря? Адвокат таки дізнається правду. Та чи буде це тією правдою, якої він очікував? Читайте - дізнаєтеся ;)

Книга зачарувала мене своєю загадковістю та зловісною атмосферністю. Вона також нагадала мені "Записки Шерлока Холмса", які я просто обожнювала в дитинстві! Хоча "Химерна пригода..." - не детектив. Інтрига тримається аж до кінця, але не хвилюйтеся - ви дізнаєтеся, яку таємницю зберігала у собі ця книга.

Роберт Льюїс Стівенсон в оригінальний спосіб підіймає питання вічної боротьби добра та зла в людині. Чи може щось одне перемогти? Чи можна придушити зло і назавжди стати добрим?

Я пораджу її усім, адже читання там - на день, а то й на пів :) Проте знайомство із химерною пригодою вас, упевнена, точно не розчарує! Стівенсон описує все надзвичайно цікаво, атмосферно та загадково. Мені сподобалася ця історія!

Існує також неймовірна кількість фільмів, серіалів та навіть мультиків, знятих за мотивами цієї книги Стівенсона. Щоправда, я жодної із них не бачила. А ви?


Немає коментарів:

Дописати коментар

Загальна кількість переглядів сторінки

Еліс Манро «Забагато щастя»

Привіт усім! Сьогодні я, Сова, розповім вам про першу книгу лютого «Забагато щастя» від лауреатки Нобелівської премії Еліс Манро. Чес...